Actueel

Nieuwe ICT vergroot service BQ Support

Met nieuwe digitale applicaties als MyBQS en de module Opplantmonsters vergroot BQ Support ook dit jaar weer de klantenservice. "Sneller en completer, dat geeft onze relaties meer mogelijkheden de efficiency te verbeteren", licht Dion van der Sterren toe.

MyBQS is een nieuw portaal, waarbij klanten via een login direct kunnen beschikken over hun dossier toetsopdrachten. "We hebben het vorig jaar kleinschalig ingezet om klanten persoonlijk te kunnen begeleiden. Nu is het een aanrader met extra functionaliteiten, zoals filteren van toetsuitslagen op meerdere virussen. Of tussentijdse toetsuitslagen en toetsuitslagen per partij", somt Van der Sterren voorbeelden op.
En de module Opplantmonsters in bijvoorbeeld meerdere talen is ook een interessante vernieuwing. "Met onze beoordeling als onafhankelijk instituut kunnen onze klanten hun relaties beter informeren over de kwaliteit van de opplantingen. Dat versterkt hun marktpositie. Daarnaast kunnen retailers ontvangen producten door ons laten beoordelen."

Wilt u gebruikmaken van MyBQS? Neem dan contact met ons op via info@bqsupport.nl of 0252-433060.